.

РусскийУкраїнськаEnglish
РОЗДІЛ XII.


РЯТУВАЛЬНІ РОБОТИ У ПЕЧЕРАХ.

 

Стаття 59. Порядок дій у випадку надзвичайної ситуації в печері.

Якщо в печері сталася надзвичайна ситуація або нещасний випадок з спелеологами, спелеологічна організація або спелеологи, що приймали та організовували відповідний захід в цій печері, зобов’язані негайно:

1)   з урахуванням наявності зв’язку та можливої доступності (віддаленості) повідомити органи місцевої влади, органи МВС та МНС;

2)   терміново організувати надання першої медичної допомоги постраждалим або їх пошук;

3)   терміново ініціювати проведення рятувальних робіт;

4)   залучити для участі в рятувальних роботах, при необхідності, підрозділи МНС та інші спелеологічні організації.

Рятувальні роботи в печері  це єдина ситуація, надмірне навантаження на печеру та її можливі неминучі ушкодження є припустимими та прийнятними.

Стаття 60. Розподіл прав та обов’язків при проведенні рятувальних робіт.

1.Загальне керівництво на поверхні проведенням рятувальних робіт та організацію їх матеріального забезпечення здійснюють органи МНС (у випадку їх залучення) в співпраці з спелеологами.

2.Спелеологи спільно з представниками МНС та МВС (у випадку їх залучення) утворюють штаб проведення рятувальних робіт. Штабу рятувальної операції надаються виключні права на організацію будь якої діяльності на території її проведення, включаючи обмеження доступу.

3.Загальне забезпечення організації діяльності штабу здійснює МНС. За рішенням штабу до проведення рятувальної операції можуть залучатись сили МВС для здійснення охорони та дотримання порядку і обмеження доступу на територію її проведення.

4.Органи МНС забезпечують:

а)організацію поверхневого табору,

б)організацію спільно з спелеологами штабу проведення рятувальних робіт,

в)розміщення, проживання, харчування та обігрів учасників рятувальних робіт,

г)транспортне обслуговування та доставку учасників до місця проведення робіт та їх зворотне повернення до вузлів транспортної інфраструктури (ЗД вокзали, автовокзали, аеропорти, зупинки громадського транспорту, інше.),


д)енергопостачання табору та елементи живлення (батарейки та акумулятори) до ліхтарів спелеологів,

е)засоби зв’язку, медичне забезпечення, інші необхідні матеріальні ресурси.

5.Спелеологи здійснюють:

а)безпосередню організацію та проведення рятувальних робіт під землею з залученням, при необхідності, представників МНС;

б)особисту участь у проведення робіт;

в)надання спеціальних спелеологічних технічних засобів і спорядження для проведення рятувальних та спелео-інженерних робіт під землею;

г)надання карт печер, компасів, описів району проведення робіт та відповідних рекомендацій;

д)визначення порядку, напрямки та місця проведення робіт,

Стаття 61 Функції штабу рятувальних робіт в печерах.

1. На штаб покладають функції оперативного керування проведенням рятувальної операції, призначення відповідальних керівників наземної (представника МНС) та підземною (з числа спелеологів, по їх вибору) частинами операції, ведення журналу обліку часу, порядку та всіх дій і рішень, що приймаються, результатів їх виконання.

2. По завершенню рятувальних робіт штаб зобов’язаний провести розширене, із залученням представників спелеологів, що безпосередньо приймали участь в підземній частині операції, засідання штабу на якому провести аналіз надзвичайної події та причин її виникнення, надати відповідні первинні висновки, підвести підсумки проведення рятувальної операції, розробити рекомендації для запобіганню їх виникнення в подальшому і прийняти офіційне рішення про завершення рятувальних робіт.

3. Відповідне резюме як офіційний документ направляється для до відома та реагування в місцеві органи влади, МВС, МНС і спелеологічні організації, а також надається засобам масової інформації як єдине офіційне комюніке.

Стаття 62. Фінансування рятувальних робіт.

1. Фінансування проведення рятувальних робіт первинно приймає на себе держава в особі МНС спільно з фінансуванням (при необхідності) місцевими органами влади. Фінансування проведення рятувальних робіт місцевими органами влади здійснюється ними з резервного фонду.

2. Всі спелеологічні організації та окремі спелеологи приймають участь в рятувальних роботах виключно на добровільній основі, по власній ініціативі, без оплати їх участі та компенсації особистих витрат, включаючи транспортні витрати. При необхідності, на запит спелеологічних організацій та окремих спелеологів, органи МНС зобов’язані надати довідку про їх участь в рятувальних роботах з вказанням місця та часу їх проведення.

 

Стаття 61. Розподіл прав та обов’язків при проведенні рятувальних робіт.

1.Загальне керівництво на поверхні проведенням рятувальних робіт та організацію їх матеріального забезпечення здійснюють органи МНС (у випадку їх залучення) в співпраці з спелеологами.

2.Спелеологи спільно з представниками МНС та МВС (у випадку їх залучення)утворюють штаб проведення рятувальних робіт. Штабу рятувальної операції надаються виключні права на організацію будь якої діяльності на території її проведення, включаючи обмеження доступу.

3.Загальне забезпечення організації діяльності штабу здійснює МНС. За рішенням штабу до проведення рятувальної операції можуть залучатись сили МВС для здійснення охорони та дотримання порядку і обмеження доступу на територію її проведення.

4.Органи МНС забезпечують:

а)організацію поверхневого табору,

б)організацію спільно з спелеологами штабу проведення рятувальних робіт,

в)розміщення, проживання, харчування та обігрів учасників рятувальних робіт,

г)транспортне обслуговування та доставку учасників до місця проведення робіт та їх зворотне повернення до вузлів транспортної інфраструктури (ЗД вокзали, автовокзали, аеропорти, зупинки громадського транспорту, інше.),

д)енергопостачання табору та елементи живлення (батарейки та акумулятори) до ліхтарів спелеологів,

е)засоби зв’язку, медичне забезпечення, інші необхідні матеріальні ресурси.

5.Спелеологи здійснюють:

а)безпосередню організацію та проведення рятувальних робіт під землею з залученням, при необхідності, представників МНС;

б)особисту участь у проведення робіт;

в)надання спеціальних спелеологічних технічних засобів і спорядження для проведення рятувальних та спелео-інженерних робіт під землею;

г)надання карт печер, компасів, описів району проведення робіт та відповідних рекомендацій;

д)визначення порядку, напрямки та місця проведення робіт,

е), , ,??

Стаття 62 Функції штабу рятувальних робіт в печерах.

1. На штаб покладають функції оперативного керування проведенням рятувальної операції, призначення відповідальних керівників наземної (представника МНС) та підземною (з числа спелеологів, по їх вибору) частинами операції, ведення журналу обліку часу, порядку та всіх дій і рішень, що приймаються, результатів їх виконання.

2. По завершенню рятувальних робіт штаб зобов’язаний провести розширене, із залученням представників спелеологів, що безпосередньо приймали участь в підземній частині операції, засідання штабу на якому провести аналіз надзвичайної події та причин її виникнення, надати відповідні первинні висновки, підвести підсумки проведення рятувальної операції, розробити рекомендації для запобіганню їх виникнення в подальшому і прийняти офіційне рішення про завершення рятувальних робіт.

3. Відповідне резюме як офіційний документ направляється для до відома та реагування в  місцеві органи влади, МВС, МНС і спелеологічні організації, а також надається засобам масової інформації як єдине офіційне комюніке.

Стаття 63. Страхування життя учасників спелеологічної діяльності.

1. Всі учасники спелеологічної діяльності на території України обов’язково, на власну відповідальність, мають мати особистий страховий поліс на випадок нещасного випадку під час її здійснення.

2. У випадку його відсутності компенсації витрат на проведення рятувальних робіт у розмірі не більше 50% (?) від їх загальної суми може за рішенням суду здійснюватися особою, що стала об’єктом або винуватцем рятувальної операції.

3. Страхування учасників рятувальних робіт. Всі спелеологи - учасники рятувальних робіт в печерах, мають бути додатково застраховані на відповідну суму в страхових компаніях. Додатково страхування учасників рятувальних робіт здійснюється відповідним органам МНС, що проводить рятувальних робіт. Страхування фінансується за рахунок бюджетних коштів з статті призначеної для страхування працівників МНС.




ЗУРСГС Сайт спелеологів »


Погода в Королівці »

Контакти »

Контакти

Экскурсії до печер »

Статистика »

Сьогодні271
Вчора173
На цьому тижні271
В цьому місяці2278
Всього1051787